Strona internetowa to bardzo ważny element w procesie reklamowania swoich usług, produktów w Internecie. Stanowi wizytówkę tego, czym się zajmujemy, dlatego warto zadbać o to, by była wykonana profesjonalnie i przyciągała uwagę odbiorców.

Korzyści, jakie daje posiadanie strony internetowej

  • szybki kontakt z potencjalnymi klientami,
  • globalny zasięg,
  • w przypadku prowadzenia sklepu internetowego prowadzenie bezpośredniej sprzedaży produktów,
  • zwiększenie dochodów małym kosztem nakładów,
  • kreowanie wizerunku firmy.

Projektowanie stron internetowych

Tworzenie strony internetowej to proces wymagający zaangażowania zarówno ze strony agencji reklamowej, jak i samego klienta. Na początku należy ustalić, czym zajmuje się klient, co chce reklamować na stronie, jakie są jego oczekiwanie odnośnie do witryny. Potem przygotowuje się wstępny projekt strony. Po uwagach i ewentualnych poprawkach klienta przystępuje się do realizacji projektu, testowania strony itp. Bardzo korzystne dla klienta jest zadbanie o stałą opiekę nad stroną. Dzięki temu witryna będzie na bieżąco aktualizowana i moderowana.

Profesjonalna strona internetowa:

  • powinna być funkcjonalna i intuicyjna,
  • powinna zawierać cenne informacje na temat działalności firmy,
  • domena, czyli adres strony internetowej, powinna być krótka i łatwa do zapamiętania,
  • strona powinna być responsywna, czyli dostosowana do urządzeń mobilnych, zoptymalizowana pod kontem SEO.